A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Полтавська Районна Державна Адміністрація
Полтавська область, Полтавський район

Підсумки роботи зі зверненнями громадян

Звіт про роботу зі зверненнями громадян за І півріччя 2020 року

Робота зі зверненнями громадян в Полтавському районі проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд їхніх пропозицій, заяв і скарг, оперативно вирішуються порушені в них питання.

У I півріччі 2020 року продовжено роботу на виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України, зокрема:

- щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та дні контролю про стан виконання доручень за результатами розгляду звернень громадян;

- проводяться перевірки додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації та виконкомах сільських рад району, відповідно до затвердженого річного графіку. Перевірки стану роботи та організації контролю за розглядом звернень громадян здійснено у: Валківська сільська рада; Відділ з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації райдержадміністрації; Чорноглазівська сільська рада; Відділ житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, інфраструктури, енергетики та захисту довкілля райдержадміністрації; Степненська сільська рада; Абазівсбка сільська рада; Служба у справах дітей райдержадміністрації; Супрунівська сільська рада; Фінансове управління райдержадміністрації, Тахтаулівська сільська рада.

- щомісячно проводиться особисте звітування  керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, голів виконавчих комітетів сільських рад з питань роботи із зверненнями громадян перед головою райдержадміністрації.

За I півріччя 2020 року заслухано 12 звітів на щотижневих нарадах у голови райдержадміністрації. Про стан виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» перед головою райдержадміністрації особисто прозвітували голови виконкомів: Валківської, Чорноглазівської, Степненської, Абазівської, Супрунівської, Тахтаулівської сільських рад.

За звітній період проведено 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких розглянуто 6 звернень та 6 днів контролю з питань перевірки виконання доручень структурними підрозділами райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009         № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» в райдержадміністрації надіслано звіти до облдержадміністрації за показниками оцінювання роботи із зверненнями громадян у I кварталі та ІІ кварталі 2019 року.

 Особисті та виїзні прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації здійснюються відповідно до затверджених на 2020 рік графіків, де передбачено проведення особистого та виїзного прийомів кожним керівником не менше двох разів на місяць. Організовано роботу телефону «довіри», телефону для людей з обмеженими фізичними можливостями, «гарячої» телефонної лінії, постійно діючих «прямих» телефонних ліній. Графіки систематично оприлюднюються на веб-сторінці райдержадміністрації та у районній суспільно – політичній газеті «Вісті».

За звітній період під час особистих (5 звернень) та виїзних (0 звернення) прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації отримано 6 звернень, за відповідний період 2019 року (5 та 1 звернень, відповідно).

За звітний період до райдержадміністрації повторних звернень не надходило.

Реєстраційно-контрольні картки заявників заповнюються відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України № 858 від 24 вересня 2008 року зі змінами відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 року.

За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 92 звернень громадян, що на 27 звернень менше, ніж за відповідний період 2019 року (119). Письмових звернень надійшло – 87 (у 2019 році – 113).

З усіх звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації за звітній період, 97,4% - становлять заяви (клопотання), 2,6%  - скарги, 0% - пропозиції (зауваження).

Відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» для розгляду за належністю за звітний період надіслано 5 звернень (у першому півріччі 2019 року – 7 звернень). Строк та порядок пересилання звернень громадян іншим уповноваженим органам завжди дотримується.

Найбільше звернень за I півріччя 2020 року надійшло від мешканців Гожулівської (14), Щербанівська (12), Супрунівської (9), Тахтаулівська (7),  сільських рад та м. Полтави (19).

У I півріччі 2020 року від мешканців району до обласної державної адміністрації (відділу роботи із зверненнями громадян облдержадміністрації) надійшло 14 звернень,що на 3 звернення менше, ніж за відповідний період 2019 року (17). Найбільше звернень до органів влади вищого рівня надійшло від мешканців Щербанівської (3), Супрунівської (1), Терешківської (1), Новоселівської (1), Тахтаулівської (1), Степненської (2) сільських рад та м. Полтава (2). Найчастіше порушувалися питання аграрної політики та земельних відносин (5), комунального господарства (4), соціальної політики (2), екології та природних ресурсів (1), встановлення опіки та піклування (1), житлової політики (1), освіти і наукової діяльності (1), діяльності місцевих органів виконавчої влади (1) та інше (2).

Колективних звернень до райдержадміністрації за звітній період надійшло 8, що на 18 звернення менше, ніж за відповідний період минулого року (26 звернень). Найчастіше питання, які порушувалися у зверненнях, стосувалися проблем транспорту, комунального господарства та благоустрою, освіти.

Всього у зверненнях громадян порушено 95 питання, що на 29 питань менше, ніж за відповідний період 2019 року (124). Дані аналізу звернень громадян за I півріччя 2020 року свідчать, що найбільшу частку з них складають питання соціального захисту – 51 % (за відповідний період у 2019 року – 55 %), транспорту і зв’язку – 17%( за відповідний період 2019 року – 8%), комунального господарства – 15% ( за відповідний період 2019 року – 14%), аграрної політики – 8,2%, Також порушувалися питання екології та освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності (3%), природних ресурсів (2%) тощо.

З метою роз’яснення порушених питань зобов’язано посадових осіб постійно надавати у засобах масової інформації  (районна суспільно – політична газета «Вісті», веб-сторінка райдержадміністрації) відповідні матеріали. Також на веб-сторінці райдержадміністрації постійно оновлюються статистично – аналітичні матеріали щодо роботи із зверненнями громадян.

У межах своєї компетенції райдержадміністрація задовольняє прохання, порушені у заявах, та надає вичерпні роз’яснення по суті звернення.

За І півріччя 2020 року позитивно вирішено 38 % звернень громадян, 62% від загальної кількості звернень заявникам надано аргументовані роз’яснення.

39 заявникам надано одноразову матеріальну допомогу з районного бюджету.

Не допущено фактів надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. Жодна заява чи скарга не була визнана необґрунтованою без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень. Терміни розгляду звернень громадян, встановлені законодавством, не порушувались.

Моніторинг організації роботи зі зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації показав, що на належному рівні така робота проводиться у Відділ житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, інфраструктури, енергетики та захисту довкілля райдержадміністрації. Потребує поліпшення робота зі зверненнями громадян у Відділ з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації райдержадміністрації.

Аналіз роботи зі зверненнями громадян та проведені перевірки засвідчують, що робота ведеться постійно і спрямована на її покращення. Існує контроль за відпрацюванням звернень громадян, недопущенням зволікання чи необ’єктивного підходу до вирішення проблем громадян, застосовується більш повне забезпечення захисту конституційних прав, свобод та інтересів громадян району. Запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян.

Робота щодо виконання  вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування  конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» знаходиться на постійному контролі в райдержадміністрації.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора